Blogi

Oikein laskettu kate ohjaamaan päätöksiä ja kehittämistä

Tj-koulun asiakkaat ovat jo yli 10 vuoden ajan pureskelleet johtamisen kehittämistä ja liiketoiminnan kannattavuutta Veijolan Eeron opastuksella.

Asiakasymmärryksestä nousevat valinnat kantavat pitkälle

Markkinoilla oli selvä tilaus Toimitusjohtajakoululle, jota lähdettiin rakentamaan pk-yritysten johtamiskouluksi.

Parjattu taustapeili auttaa näkemään ja rakentamaan tulevaa

Talousseuranta auttaa ymmärtämään, mitä yrityksessä kannattaa tulevaisuudessa tehdä. Moni aivan ratkaiseva korjausliike löytyy usein juuri yrityksen numeroihin paneutumalla.

Johtaminen sisältää kasan kysymyksiä, ja yksiselitteisiä vastauksia on vähän – apua haasteisiin saa myös yrityksen ulkopuolelta

Päässä vellovan kysymystulvan keskellä kannattaa muistaa, että johtajien ei kannata jäädä kysymystensä kanssa yksin.

Johtajan persoonalla on väliä – yrityksen kasvattaminen ja toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset haastavat perinteisiä vahvan yrittäjän ja johtajan piirteitä

Johtajaksi ei synnytä, eikä hyvä johtaminen voi perustua pelkkään persoonaan. Yrityksen ja sen kasvun johtaminen muuttuvassa toimintaympäristössä vaatii ammattitaitoa.

Muutoksesta ja sen johtamisesta on puhuttu kyllästymiseen saakka – viimeistään viimeisen kahden vuoden aikana jokaisen yrityksen muutoskykyä on testattu konkreettisesti

Yrityksen johtajaa jatkuvat ja etenkin suunnittelemattomat muutokset voivat kuluttaa. Toisaalta yllätyksistä voi löytää myös inspiraatiota.